Domonkos Bence #posztoljblogger posztja

Még a Horváth Ferenc által szervezett wobblerfaragó versenyen, azt a felajánlást nyertem, amire legjobban vágytam. Nem, ez nem valami csoda csali, habár abból is volt bőven, hanem ez egy hajnali balin peca, amit Nagy Gábor ajánlott fel.

Mondani sem kell, nagyon örültem neki. Már vágytam egy olyan horgászatra, ahol egy igazi profitól tanulhatok. Habár a verseny februárban volt, a peca nyárra lett helyezve, hogy élménydús legyen. Az első alkalom, parti horgászat volt, sajnos eredménytelenül. Egyetlenegy kapásom volt egy popperre, de akkor még simán bevágtam látásra, ezért nem is lett meg. Az egészben az volt a dühítő, hogy a balinok az orrunk előtt úsztak, de szinte lehetetlen volt őket pergetve megfogni. Jött Gábor legyező barátja, ő első dobásból megakasztott egy gyönyörű balint. Mivel nem volt sikeres a próbálkozás, de Gábor mindenképpen megakarta fogatni velem az első balinom, ezért ajánlott még egy esélyt, ezúttal csónakból. El is indultunk hajnali 5-körül már vízen voltunk. Gábor mivel nagy helyismerettel rendelkezik, ezért egyből rá is bukkant egy balincsapatra. Míg odatartottunk, elmagyarázta a csónakozás alapjait, és hogy mire kell figyelni. Amikor oda értünk, Feri white walkerét raktam kapocsba, míg Gábor egy pilkert. Ő első, én második dobásból meg is akasztott egy balint. Szép dupla volt. Megmutatta a horogszabadítást és hogy figyelni kell a balinoknál, mert szeretik belehúzni a horgot a kézbe.

Innen még fogtunk 2-3 balint majd tovább álltunk, mert abbahagyták az evést. A következő helyről jött a többi 4, és vendéglátómnak még leakadt 1 vagy 2 őn. Itt volt a legkisebb, de legélvezetesebb kapású halam. A kis baller 3-szor is oda vágott a jó kis pop preynek, míg csak nem eltalálta. Ha Gábor nem tanítja meg hogy ne rántsak be látásra, biztos nem lett volna meg.

Ezen a ponton abbahagyták a balinok az evést, de nekem ez a 4 hal is óriási élmény volt. A végén sajnos egy komolyabb a hajó közvetlen közelében, ahonnan nem számítottam rá, rávette magát a pilkerre de a meglepetés miatt a bevágás nem jött össze. Összességében életem egyik legjobb napja és nagyon sokat tanultam Gábortól, amit ezúttal is nagyon köszönök neki.